30 dec - Hej

Det har hänt så otroligt mycket. Både bra och sorgligt. På fredag är de begravning för Aiman .. Det känns så overkligt allting, min hjärna vägrar koppla vad som hänt. Pratade med honom bara 20 min innan han gick bort, tror jag fortfarande är i chock. Mitt hjärta gör ont för både Aimans familj och den skyldiges, för så småningom har dom har också förlorat en son och syskon. Vilken värld lever vi i? Är de spelens fel? Filmer? Medias i allmänhet? Vad är de för jävla allanballan fasoner? Skäms era äckel. Vem fan tror sig ha rätten till att ta någons liv? Folk hugger höger och vänster, skjuter som om de vore lösa skott. Och om så värdelöst skit också. Jag blir så förbannad, kan föräldrar ta mer ansvar över moral och etik de för över till barnen under uppfostran? Vad är det som händer? Vart är mänskligheten, hur kan den försvinna så pass? Grät hela den natten och idag orkade jag aldrig ta mig till jobbet. Legat på sängen tills nu, gick precis upp för att äta något och det är över midnatt. Nattkäkaren är tbxxxx

Efter nyår kommer jag att påbörja skrivandet igen, de har hänt mycket som jag också vill minnas, har ju fått en hel del med hjärnskakningar och minnet är verkligen inte på topp. Känns så läskigt när syskon pratar om ting som hänt 2 år sen och jag står där som ett frågetecken

4 dec - Tandläkardrömmen

Hej Hej hemskt mycket hej. Jag somnade vid 01 tiden för jag målade mina naglar som jag kom åt hela jävla tiden för jag var ju så jävla trött också ba tuppade av med huvudet och mina händer hade redan gått och lagt sig. Allt tog kanske 1 timme att fixa hahahahah orkar inte med mig själv. Vaknade ändå ovanligt pigg 03:40 varför inte likssssom. Satt där i ensam i mörkret ville bara springa in till rummen och krama om alla haha men de hade bara örfilat örfilar så nej. 

I bilen påväg hit blev de en deluxe frukost från donken med latte ♡ Någon deciliter socker på det för att vakna upp ordentligt. Jag blev nästan orolig vid kontrollera här på flygplatsen jag pratade i hundra med exakt alla hahahhaha. Aja men men. Ska gå och ta en cigg nu snabbt och sen ska jag checka in. Iväg utrikes för att kolla skolor och uppfylla Tandläkardrömmen på 6 år. Prio nr 1 är här i Sverige såklart. Men kommer jag inte in här så har jag ändå sökt på annat håll. Känns så pirrigt att jag blir bajsnödig 




3 dec - natti

Har ni kopplat att det är december? För mig känns det fortfarande chockerande. Vill inte ens nämna hur snabbt tiden går för alla veeet alla vet. Men nämner det ändå. Och helt plötsligt blev det mycket mer text angående det än vad de hade blivit om jag inte sagt något alls. Jag bara fortsätter och fortsätter. Åhnej jag har nog fastnat för i perkeliiishhh. Snart är 2015 över snart är 2016 här. Ska man lägga några löften eller?? Tror 2016 kommer bli jävligt stabil... min mage is telling mee.

Ligger på sängen nyduschad och håller på och torkar tånaglarna tehhhe. Packade nyligen klart allt.. gick väl på 2 timmar HAHA jag som tänkte göra det imorgon sådär snabbt tack gode gud att jag vart påtvingad. Ridvish min före detta broder kommer hit snart också, ska säga hejdå och prata om lite som hänt senaste tiden. 

Åh juste! Hur kunde jag glömma. Michelle hämtade med sig choklad till mig på jobbet helt oväntat :D hur glad vart inte jag? Några timmar senare ser jag Carro kliva in från entrédörren och flina sådär busigt, min chef ba aah hon har ju bokat tid hos mig hahah jag vart helt förvirrad. Hon sa att hon hade något åt mig och tog fram en jävla massa gott utav mina favoriter. På riktigt nu, inte ens mina ex har överraskat mig sådär gulligt! Komma från ingenstans och ge mig de jag älskar alltså brooori om du var snubbe jag hade japp dig på dirren loo. Hahahahha driver. Aja ska torka håret helt nu och sen gå och käka lite. Puss på gumpen


2 dec - snart drar jag

Mawderfawwkerss, snart ax jag härifrån untz untz. Det kommer bli scener jag känner det på mig :D Blir upplockad utav en fet bmw väl framme som jag även kommer få köra.
 
Så vad annars. Min syster har varit på kliniken halva dagen här med mig.. tvingade henne gå och köpa en godispåse till mig innan såklart. Vart så lycklig! Har lärt henne mycket men det är en massor kvar. På lunchen sov jag på kontoret behind the scenes. Drägglade sönder bordet hahahah, så jag la papper för att dreggla på det istället. Nu håller jag på och kikar på nya bron som har kommit. Vi ska snart sätta fast den på en utav våra patienter. Det här är så häftigt alltså jag orkaaar iiiinte vill nästan dra bort en tand på mig själv och pyssla om lite med dittan och dattan HAHA.
 
 
 
Ser ni bilden ovan? Det är röntgenbild på mina tänder. Ser ni tanden som sitter under tandköttet längst ner till vänster? Det där är min visdomstand som inte vill ut HAHA. Dom är så på båda sidorna. Lika jääävla bra att dom stannar och myser där. Har sett alldeles för mycket för att ge mig in på att dra ut just dom där stora rackarna
 
 

1 dec - ett brev

Har fortfarande ingen laddare till min Mac så de blir lite korta inlägg sålänge. Idag fick jag 2 grejer med i brevlådan som gjorde mig ytterst glad! Det första är min stora feta beställning med parfymer, ögonskuggor, krämer, smycken och hårprodukter.. jag baaaaakände att jag förtjäna det hihi. 

Det andra var brevet nedan jag fick utav en fin individ. Rättväsendet här i sverige kan vara så knäpp ... 

Sitter och äter dumle, lyssnar på musik och skriver brev tillbaka. Snart ska jag sätta på filmen Southpaw som jag började kolla på jobbet under min lunch. Den verkar så gryyyyymmm. Gyllenhaal har alltid varit en favorit. Okej men avrundar här nurå, borde egentligen packa min resväska för imorgon jobbar jag 13h. Kommer bli stress 

30 nov - WääääZZÄäää

Kände att jag åtminstone borde ta farväl utav november månad som flög snabbare än carros cacabollar. Sovit borta sen i torsdags tror jag, fick låna lägenhet utav en vän som taggade utomlands och allllltttsåå... jag har aldrig haft en sån rolig helg I MITT LIV. Jag tror jag har skrattat som aldrig någonsin. Jag önska jag kunde klona mig själv gifta mig med mig själv skaffa barn med mig själv och föda barn som är som mig. Jag är bäst ingaprotest tehhhhe. Nej men seriously, jag har ju CC cacacarro. Vad hade jag gjort utan henne? Vad? Drunknat i mina egna fisar. Hon är min twini, vi ska faktiskt snart tatuera in något riktigt busigt.

Flyttar jag utomlands så kidnappar jag fan med henne. Hon vet redan om det och förbereder sig mentalt. Aja mina ärtor, jag ska äta lite nu, torka håret käka godis sen packa inför imorgon igen. Uppdaterar om roligt jag gjort senare. Tänkte svara på lite kommentarer också för jag dööööörjuuuuavgaaaaarv vill bara hänga ut äckliga individer men de är alldeles för taskigt. Snäll tjej här. Men folk ska få lavetter nofkingshit

26 nov - tandblekning någon ?

Inne på mitt tredje par 😊 Jag har blivit duktig på det här. Åh vad jag älskar yrket! Ser så hemskt mycket fram emot allt som väntar. Nu ska jag fortsätta med försäkringspapper, mitt mums och sen ska jag hjälpa till med en patient som behöver operera bort en visdomstand... mycket blöööd det där. I diggish


26 nov - är de verkligen december snart

Kändes som mars typ. Hehe. Imorgon blev jag klar med dusch, smink och packning på 20 min, hur grym är inte jag. Har värsta rutinerna har faktiskt inte alls svårt för att gå upp på mornarna, stabil? Javisst. Chokladbit bredvid sängen och jag är uppe shaaalas. 

Fuckade ur med produkter igår, min kollega säljer smink och annat vid sidan om för ett företag. VART HELT KÄR i läppglansen. Tror jag fått en ny besatthet. Bad henne ta med sig smått och gott idag med. Men men men men. Jobb till 17 idag och sen blir det roligt om jag inte är alldeles för trött. Hände något sjukt förrigår på jobbet förresten, kolla nedan HAHA orkar ej

25 mars - TJENA

Hur skönt var det inte med löning? Mötte en vän efter jobbet och klargjorde lite ting också så även det var dundernice! Helgen var också skön och nice. Disneystore var skön och Caliente restaurangen var nice. Mina sleepovers har varit sköna och nice. Firandet utav väninnan var nice och de andra busigheterna var verkligen överniiiiice. Så det var väl det, skönt att ha det sagt. HAHA. Nej nej 4real... hänt en jääävla massa. Haft det olagligt kul jag kommer nog att leva i hundra år efter så mycket skratt. Eller nej, mina dåliga ätvanor slår nog det, det blir plus minus noll. Funkar väl. 

Imorgon blir det jobb och därefter shopping och till kvällen danis releasefest. Jag lägger en smygaryolo, får börja 10 dagen efter :D. Annars förutom det.. börjar bli nervös inför det som väntar. Men det är för mitt egna bästa så det är bara att korsa arslet. 

Borde lägga mig nu jag ska upp om 4 timmar herreguwwwd... jag lärde mig förresten hur man ordnar skenor och modell till tandblekning idag! Jag känner mig hur duktig som helst.




20 nov - på bossen

Tjenixen. Så igår satt Miran och jag och käka upp en hel last med kexchoklad. Jag kan för första gången i mitt liv säga att jag mådde ILLA därefter. Fy satan vad dåligt jag mådde. Det måste ha varit chipsen jag blandade det med... gillar inte chips alls men jag åt för att det fanns framför mig haha. Låg på soffan och ville försvinna hela kvällen. Det gick inte att spänna ut magen för den var redan helt utblåst alltså fatta dennnn hahahah.

Sitter på bussen påväg hem nu. Jacky fyller år så jag ska nog dit.. orkar egentligen inte, jobbat 12 timmars pass alldeles för mycket. Men hon är så söt och vill verkligen att jag kommer så jag ska kämpa mig hemifrån när jag väl komm3r fram. Häromdagen la jag mig på två stolar på bussen påväg till jobbet. Det var helt tomt därbak men när jag sen vaknade såg jag att det var PROPPFULLT, folk stoD upp och grejer alltså jag dog fyfaeen vad jag dog av garv. Där chillar jag gärnet på 2 stolar och säkert snarkar skiten ur mig och folk står upp utan plats. Men men 

19 oktober

Okej råka skriva oktober som titel. Jag och mina jeedrans månads förvirringar jag vill väl spola tillbaka tiden lite sådär undermedvetet tehhhe.

Jag köper jämt mina mobiler på en gång och abonnemang vid sidan om. Den här månaden är jag uppe på 500 kr endast för extra surf. Plus själva abonnemanget och surfet som ingår där.. SERRIIII! Det ingår 2gb i de vanliga vem fan klarar sig på det? Tips på nå bättre abonnemang? Jag hinner aldrig kolla upp det där. Aja. Idag ska jag sova över hos min fina Miran, köpt godis och lite annat gott så efter vår piano blir de myspys :) ska ta mig an kommentarerna snart också. Blir jobbigt att svara på dom utan datorn, min macbook laddare gick ju av i mitten. Antingen var det Quico som bet av det eller så är det gud som inte vill att jag sitter och läser en massor om nätterna

17 nov - Gud från ovan...

...Jag vill tacka för kossan du skapade för att kunna tillaga de här gudomliga bruna diarré liknande slajmet. Jag fäller glädjetårar på tangentbordet. AMEN

 

17 nov - skojare

Morsning korsning! Idag vakna jag jävligt irriterad. Måste lösa ett problem innan jag drar. Så trött på folk som inte håller vad dom säger. Blir tingsrätten nu, cp. 

Ska möta Forsssberg idag efter jobbet och sen Ridvish, han skicka en snygg selfie med blod över hela fejjan. 
Ska slapa honom när vi väl ses. Men efter han gett mig mina kexchoklad osv tehheheh 


15 nov - !!!

Jag tror aldrig jag dött så mycket utav garv som idag hahahhahahah magrutor för hela 2016 jag är helt klar alltså


Hon sa att hon behövde katt hund nååååågon så varsågod! 

Vad har vi annars gjort... Ätit ihjäl oss med massa gottigottt och känt oss duktiga. 10 min innan affärstängning kutar vi till videoaffären för att köpa godis och annat. Det går inte utan socker helt enkelt 


Vi har varit ute och klättrat. Blivit född på nytt från en rumpa av något slag. Tro mig det var svårare än vad man tror


Jag har tränat lite ben. 


Och till sist men absolut inte minst. Något som förgyllde hela mitt hjärta. Min själ. Min bästa broder ridvish skicka bild på en tidig julklapp. Jag gråter av lycka!!!!!!



13 nov -sajkkk

Jag ba pigg.. råka somna och åka förbi min station HAHA. Matame. Dessutom har jag inge sockerstart förutom det sockerfria som kom med posten till kliniken hahahaha. So sad. Messa min chef precis och bad honom köpa hit mums 



13 nov - eyyynn

Idag ska jag möta ridvish för att prata om viktigt en stund innan jag går och träffar min underbara lilla Miran. Om några dagar ska vi ha mysig sleepover igen 😄 ser så fram emot det.

Annars blir de en massa efterkontroller från försäkringskassan på jobbet nu under dagen, killlmeee (!!) och senare ikväll ska vi äta middag ute med hela familjen. Lovelyyy m8, startar helgen på allra bästa sätt. Sitter på bussen nu ovanligt pigg och ritar lite. Jag har mina pannkakor med manjar att tacka

12 nov - spelkväll

Så hela gänget sitter i vardagsrummet och spelar nå jävla skjutningsspel. Själv ligger man och försöker somna till vitchoklad. Världens ångest idag IM TELLING YOU stryp mig till en lång powernap nu, ahora, pronto och så lite jalla på det också. Önska jag inte var såhär pass splittrad av mig. 

Fötrutom de bittra nyheterna, så har jag idag gått runt utan att vara hungrig, jag sov inne på kontoret istället för att ta lunch, kan någon skriva en artikel om det? Låg på skrivbordet och lyssna på pianomusik, riktigt avslappnande. Chefen och jag kolla på flygbiljetter idag förresten. Mycket på gång, den här gången ska jag våga drömma och agera stort

11 nov - Hejdå sverige

Stora planer på G som min chef matat in i min hjärna.. det känns så overkligt ?! Berättar mer när situationen klaras upp ytterligare. Jag hann inte till min doktortid, har frikort men debiteras ändå haha så surt. 

Sitter på jakobsberg station och väntar på en gris just nu, är så jävla irriteraaaaaaad 

11 nov - naked

Jag är på bussen påväg till min läkare nu har tid 10.. kommer att vara framme 20 över alltså orkar inte!!!! Jag va tvungen att tvätta håret på morgonen jag var bara tvungen. Jag gillar att stressa upp mig själv, är största tidoptimisten.

Aja, får se hur det går. Ska till jobbet därefter och sen ska jag bjuda in mig själv hos carro hehe. Läser du det här nu? Vi börja kolla på en film men avsluta den aldrig somnade i hennes famn tehhhhh. Ring mig twinibish


10 nov - bulk lajffff...

... JA MANNEN. Jag delar för att jag älskar er oki. Njut meeedmääääjjjj 


10 nov - den här låten

 

9 nov - porotos

Porotos väntar på mig hemma hos Carro KILILILILILI. Hon har tagit bort min säng jag hade i hennes rum så idag kommer vi att ligga och skeda och fjärta oss till sömn tihi. 

Jag tror jag har gjort en biiigbiig mistake.. men det återstår att se. Är fortfarande i chock. Men annarsråå, idag kom jag 1 timme sent till jobbet. Hade världens sorgligaste ångest när jag vakna jag ville bara stanna under täcket och grina. Men de blev bättre när dagen dragit igång. Fick skicka iväg kanske 30 inkassobrev, jag var on fire alltså jag har härdats och får inte ont i hjärtat längre. Vissa lurar ju företaget totalt som jag nämnde tidigare, gör behandlingar för 50 tusen och sen bara försvinner. 

Annars del 2. Jag är för andra gången i mitt liv i brist utav paaaaara. Jag har mina anledningar... men denna 25e får jag dubbellön och de känns väl gott. Åh gott ... nu vart jag sugen på socker igen. Okej carro kollar snett på mig nu ska gå och gosa lite 

Carro säger att jag vart bjurrriffööll på den här bilden. Dedikerar den till henne min wifey 

7 nov - driver du !!!

Helvetes helvetttiish. Jag hade planer på att snarka ihjäl mig hela morgonen till kanske 13 på eftermiddagen nu när jag väl är ledig, men vad händer. Jag vaknar av mig själv 6 - 7 och går upp och äter frukost. Choklad, kakor och apelsinjuice (so lovely) Nu kan jag inte somna om ... Vrider och vänder på mig, hate diz känner typ för att injicera något i min hjärna och bara ligga död i en vecka. Tror jag ska gå och väcka Michelle

6 nov - godnatt

Hänt så otippade grejer ..alltså sickkkkkk m8. Inga mer kommentarer på det. Jobbade långt pass idag igen, jag fick tandbehandling och produkter för över 2-3 tusen, vart jätte glad dom bara pysslar om mig hela tiden. De sa även att de skulle bli rutin var tredje månad. Tänker på mina tänder vad jag än äter nu kommer bli helt ärrad ju

Annars så har vi firat syrran som fyllt 21. En massa skratt och syskonkärlek. Är lyckligt lottad över att vara 1 utav 6 syskon. Alla är så otroligt underbara och på sitt egna sätt, alla lär mig mycket om livet och de ger mig kärlek som inte går att beskriva. Som yngre var de bara jobbigt att vara många, men som äldre nu är de mer än lyx. Min syrra fick en Marc Jacobs klocka och 3 rätters middag inne på stan utav mig, hon blev superglad och fick DESSUTOM ett grymt grattiskort från maraca till maraca  (ett intern skämt) hon läste de högt och alla dooooog av garv för mamma ville bara örfila oss. De där är syskonkärlek ♡

Ligger på sängen nu utmattad, varit en hård arbetsvecka med en massa aktiviteter efter passen så jag är rätt slut nu. Imorgon är det myyyycket på gång. Ska på ärenden under dagen och till kvällen blir de bananaaasssss

6 nov - herå

Lol heeiiii. Drama och barnfasoner är inget jag vill ha i mitt liv tyvärr, så hur ont det än gör så måste man vara smart och tänka långsiktigt och helt enkelt välja bort det. Jag har lärt mig mycket de senaste åren. 
 
Idag tog det mig 2 timmar att komma fram till jobbet igen, ändå var jag den första på plats mohaha. Den som är först brukar jämt smsa de andra, det har blivit en tävling tehhhe. Vi var nyss och handla godsaker för 700.. sitter och äter på ballerina nu, jag tror jag kommer se till att kliniken går under med mina vanor. Igår var Carro och jag dessutom och shoppa godis och choklad som jag lyckades käka upp till innan morgonens start.. käka i sömnen igen HAHA. Alltså twini I miss you jag råälskar våra tysta stunder 
 
Jag fick sjukt söta hundkläder till Quico utav en kollega imorse förresten, blev jätte glad :D Perfekt nu till kylan. Fan jag måste se till att han får till sig lite sex snart tror jag, haft honom i 7 år. Stackarn måste ha ont i pungkulorna som oskuld så länge, han går runt och juckar på allt och alla. Han fick en juckgosedjur häromdagen som jag försöker få honom att tillfredsställa sig med ett tag
 
 
 
 

3 nov - Dom tar över mänskligheten

Det är 3 november va? Inshalllaahh. Orkar inte med mina förvirrningar. Inatt drömde jag igen. Jag drömde att jag först från mitt fönster såg ett tefat.. med en konstig varelse i förarsätet. Det såg så himla verkligt ut! Jag tänkte, okej de där är väl en idiot som har någon besatthet. Men efter någon minut dök det upp fler och fler, det vart tillslut hundratals uppe i luften som virrade runt. Minns att jag stod där och tittade helt häpnadsväckande, kändes som att jag iakttog början till ett krig. När jag kollade ner så kunde jag se hur folket sprang i förtvivlan, alla mot samma riktning. Jag var ensam hemma just då och undrade vart fan min familj befann sig. När jag som minst anar det stormar det in någon i huset och jag hör Quico skälla mot fientligheten. Jag hör hur han skäller sig till döds. Jag blir skräckslagen hamnar i chock och gömmer mig under köksbordet. Självfallet hittar dom mig, de drog upp mig och jag minns hur hela kroppen nyptes till, det gjorde så ont. De var flera styckna som mot min vilja tog in mig på toaletten.. De dränkte mig i något medel och allting sved. Sen så tände de på. Jag lovar att jag kände hur jag brann upp? Vaknade av att jag skälva till. Darrningar, frossa
 
Efter att jag somnat om så spelades samma intro igen. Samma scener, jag va i köket och klockslaget var detsamma. Jag packade snabbt ihop lite grejer och tog hissen ned och sedan ut på gatan där jag följde strömmen. Efter en liten stund anlände tefaten igen. De flesta landade på marken och andra flög runt och förföljde folket, de avrättade alla på olika sätt med olika konstiga redskap och det var blod överallt.Sedan fick de även tag på mig. Vaknade inte till efter jag dött nu, utan samma dröm med samma scener återuppspelades. Den här gången tog jag med mig Quico och sprang ned på en gång. Jag grät för jag visste inte vart min familj var och min mobil gick inte att sättas på, det fanns ingen mottagning. Jag sprang ännu en gång med folket mot samma riktning. Jag frågade en man om vad som försiggick och han svarade med en fråga; har du inte hört varningsmeddelanden överallt? Han slängde sin mobil till mig, med glädje tog jag emot den och tänkte, nu ska jag få tag på mamma. Jag ringde upp numret men det gick inte ens en signal, det enda man hörde var ett inspelat meddelande där de varnade om att vi blev attackerade och att alla skulle ta sig till skyddsrummen.
 
Jag fortsatte bedrövat att springa efter folkmässan. Människor skrek i panik, vissa låg döda på marken medans andra stod på knän och bad till gud. Det tjutade varningssignaler överallt och jag minns att det där på riktigt gjorde det svårt för mig att andas. Det var så mycket som hände jag visste inte vart jag skulle vända blicken till, jag såg barn som ropade efter sina föräldrar men med tårar i ögonen fortsatte jag att springa. Jag bara sprang. Jag vänder mig om och ser att Quico plötsligt är borta, istället hade jag en annan hund efter mig. Jag löper och reflekterar över om jag ska vända mig om, men jag hinner inte få svar på den tanken för plötsligt var dom här tefaten, skeppliknande flyg tillbaka igen. Jag får syn på fler vita varelser som hoppar ned, de började jaga oss beväpnade med bisarra utrustningar. Dom är snabba och springer omänskligt fort och får tag på de flesta. Jag löpte som aldrig förr jag kunde känna adrenalinet flöda i mig när jag sov. Fler hann ikapp mig, de närmde sig på någon meter men hunden jag var med attackerade en efter en, han beskyddade mig och bet många av varelserna i halsen. Just scenariot med hunden vart väldigt vag, men jag minns att en av de sedan tog tag hunden i nacken och bröt hans rygg och sedan kasta iväg honom.
 
Jag kom tillslut fram till köpcentrumet, mycket hade plundrats, glas och dörrar hade gått sönder så jag lyckades ta mig in. Minns inte hur dom tog mitt liv denna gång, men jag vaknade av att jag var helt blöt. Jag tänkte VADFAN, när ska jag få sova?! Vad är det som händer? Jag går till köket och dricker saft och sen går jag och lägger mig igen.
 
ÅTERIGEN upprepas drömmen. Men den här gången var hela min familj hemma. Jag vaknar upp i köket och alla gör sitt som vanligt. Jag börja skrika åt de att snälla snälla kolla ut genom fönstret för att se hur alla sprang för sina liv. Jag kollade på klockan och sa att det var stress, att dom snart skulle komma och ta oss. Dom trodde lyckligtvis på mig men de började att packa sina tillhörigheter, precis som jag gjorde första gången. Jag skrek ut neeej, snälla vi har inte tid. Min syster vägra förstå, hon höll på och packa resväska och en massa annat. Jag fick en sån panik, de visste inte vad som väntade. Sen så storma dom ännu en gång in. Dom hade en liten pistolsgrej som dom riktade mot var och en och då försvann man. Kvar var jag.. Dom stack en kniv i mig och gud vad ont jag fick. Jag vaknade igen. Jag ville bara gråta jag orkade inte mer. Kollade på klockan och vart frustrerad. Jag skulle upp 05.40, om 2 timmar. Jag ville så hemskt gärna få till mig lite sömn. Jag blundade och hoppades på att inte behöva drömma alls. Jag slocknar till, och samma rulle spelas upp igen.
 
Den här gången ser jag mig själv i köket och familjen är redan påväg hemifrån. De hade inte packat något alls men jag kunde inte hitta min lillebror. Fick sån smärta i bröstet då minns jag. Vi springer ner och vi tar bilen nu. Vi körde snabbt förbi eländet på gatorna och sen helt plötsligt körde vi sida mot sida med en skog. Jag kunde se att folk gömde sig lite överallt där och jag tänkte bara... vaaad gör ni. FLY. Varningssirenerna var ständigt på, jag höll för öronen under färden... Olyckligtvis kunde jag precis som innan, se hur himmelen laddades av alla dessa flyg. Mina ben darrade och jag minns hur jag önskade att allt bara var en dröm. Sedan så landade de, på vägen och i skogen. Men denna gång lät de ett fåtal människor vara orörda? 
 
Vi fortsätter åka med bilen genom skogen när vi tillslut kommer fram till ett stort hus.. eller så va de en stoooor byggnad med en massa rum i. JA så va det. Vi springer in i den och i entrén kan jag se människor som uppför sig underligt. De flesta såg ut som gående döda.. andra uppförde sig bokstavligen som djur och andra verkade vara sjuka i huvudet, de gick runt och prata för sig själv och vek sin kropp på omänskliga sätt. De fanns inga ufon därinne utan endast besatta människor. Jag fortsätter gå i hallen i hopp om att få se någon som kunde hjälpa oss, jag kollar in i dom olika rummen men möttes bara utav samma som innan... konstiga ting i mänskliga fasad.
 
Bete er som dom sa mamma, agera som dom.. Vi började göra det. I det här läget hade alla splittrats från ingenstans och det enda jag ville var att hitta mina syskon pappa och Quico. 
 
Jag gick från rum till rum och iakttog alla. Vad är som händer med vår jord? Är det bara här i vår stad eller håller mänskligheten på att utrotas överallt? Jag känner mig trött. Jag kan inte gråta mer. Jag kramar min mamma och blundar... helt plötsligt dras jag i kragen bak, jag hinner inte ens blinka när jag sen befinmer mig i en bil. Det var rök överallt och jag kunde se hur flammorna föröka sig. Jag lyckades på något sätt att ta mig ut, det var då jag började slåss tillbaka. Jag var så arg.. så otroligt förbannad. Jag såg ett stort svärt ligga på marken och den plockade jag upp och började hugga alla med den. Jag minns inte vad som hände därefter... men jag fann aldrig min familj igen. Och sen vakna jag. 40 minuter innan alarmet skulle gå och då bara låg jag kvar där. I chock
 
Jag som tidigare aldrig någonsin mindes mina drömmar har börjat minnas alla som leder till ont bara. Varför:( Jag mådde så dåligt. Ville inte somna om utan låg där och vred och vände på mig. Och nu sitter jag här på jobbet.. dricker Festis, peppar upp mig med dom gulliga lapparna som min vän lämnade kvar här i smyg tidigare (HAHA) Dom ploppar upp lite här och var. Blir lika överraskad varje gång, love iiiiiit så himla gulligt! Ska påbörja lite bokföring snart. Känner att jag somnar. Vill bli omfamnad 
 
 
 
 
 
 

2 nov - mannän

En massor som hände denna vecka alltså orkar eeejjjshh hahaha. Idag jobbar jag 12 timmar.. chefen gav mig 600 att gå handla fika för alltså jag FUCKA UR köpte alla sötsaker ni kan tänka er. Dom dog av garv när jag kom tillbaks med alla kassar, de enda dom ville ha var en typ av kakpaket och bröd och te... resten var till mig :') Jag varnade honom innan han släppte mig lös, lol. Köpte in oboy ♡ och allt med choklad ni kan hitta i coop. Slutar 20 och sen ska jag hämta sötisen på Arlanda. 

Juste herregud, idag fick jag vara med på 2 operationer för tandutdragning.. aldrig sett så mycket blod i mitt liv. Sjukt spännande! 

31 okt - bajsa på mig

Sån SJUUUK dag igår. All personal hade gått hem tidigt då vi stänger 13 varje fredag, jag stannade kvar för stängning och för att bli klar med lite arbete. Sitter där vid receptionen chillar med godis och väntar in carro som jag skulle möta upp senare när jag hör några röster precis utanför entrédörren. Reagerade ingenting alls i början men sen så gick tiden och dom bara stod där.. pratade ryska eller något. Helt plötsligt drar dom i handtaget, jag hade ju låst så dom släppte den försiktigt efter. Och sen blir de knäpptyst. Jag ba wtfffff. Går sakta mot dörren utan att andas och kollar ut genom nyckelhålet där jag möts av ett annat öga som snabbt drar sig bak, jag hinner se 3 män i 30-40 års åldern med rakat huvud och svarta skinnjackor alltså jag blev riktigt rädd.. tänkte ändå amen okej, nu inser dom att de verkligen är stängt och går sin väg. Men sen fortsatte dom rycka i handtaget. Jag sitter på stolen utan att andas och går istället mot omklädningsrummet och väntar i kanske 15 minuter. Sminkar mig lite och sen smyger jag tillbaka, tittar ut och ser dom stå där gå upp och ned för trappan och pratar på telefon på ryska, sen så titta dom in i hålet igen och DÅ fick jag världspanik. Då hade dom stått utanför i kanske 40 minuter och öppettider står precis där vid väggen. Jag ringer carro och berättar vad som försiggår och hon blir jätte orolig. Vad gör jag då ... börja skratta som fan utav stress HAHA börja kolla runt vart jag kunde gömma mig om dom skulle ta sig in och hon blev skitarg och bad mig ringa polisen. Jag ville verkligen inte ringa jag vågade inte jag var i chock. De går fler minuter och dom börjar banka på dörren och dra i handtaget i hastiga rörelser och dääär insåg jag allvaret typ. Ringde polisen på en gång. Fick stå i någon jävla kö i typ 5 minuter alltså vadfan? Kopplas vidare till polisen och förklarar allting och då säger dom att de finns bilar i närheten av där jag var, att jag skulle gå och kolla en sista gång och ropa ut att de va stängt. Då hade de gått kanske 50 minuter. Jag går dit, tittar ut och ser dom gå ner för trappan och prata på telefon. Blev så hiiiimla rädd. Går tillbaks till telefonen och säger att jag ändå inte vågar gå ut. Jag skulle ringa tillbaka om jag såg dom igen sa de.. Satte mig i ett rum och fortsatte äta mitt godis helt förskräckt HAHA kändes som en actionfilm. Carro hade efter ett tag kommit fram och skulle gå upp för trapporna för att höra om hon hörde någon. Det var ingen där så hon kutade upp jag öppnade dörren och sen chilla vi därinne i typ 3 timmar hahahahhaha. Vi åt, lyssna på musik,dansa och prata massa skit. Hade det så himla busigt tihi. Passade även på att ta bort tandsten på henne 😊 sen drog vi och sola och hem till mig och hälsa på syskonen som precis anlänt från Malmö. Chilla där en stund och sen åkte vi till Vallentuna där vi var hela kvällen. Mysig fredag efter allt ändå! 

30 okt - myms

30 okt - At work

Cause im worth it mawderfawwwwkker 💁 Boka precis in pappa och syster. Ere gratis för att tandläkarna älskar mig??? ja mannänn. Önska jag hade väntat med mina lagningar för flera tusen tills jag börja jobba här.. bara lite ångest. Vad gör man då ?!?! Äter gjuuuudis #painkiller 



RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu
Spela poker, casino, bingo m.m online. Massor av bonusar på Bonusar inom Poker, Casino, Slots med mera - PokerCasinoBonus